Eğlenceli bir okur mektubu

Aslında "okur mektupları"na başka bir blog'da değinmek gerekiyor, ben geçtiğimiz günlerde bir okurla aramdaki mesajlaşmadan, okurumuzun izniyle bahsedeceğim. Blog'umuza bir metin girmek üzereydim ki, şu e-postayı aldım:

"merhaba nasılsınız; iyi olduğunuzdan şüphem yok ben bu yakınlarda fuar tarzında yani ses oparatörlerinin katılacağı bir organizasyon varmı? varsa katılma imkanım ne kadar? şimdiden teşekkür ederim."

Bu mesaj saat 23:31'de geldi. Alır almaz şu yanıtı gönderdim.

"Merhaba,
Şu sıralar yok, seneye Telekom 2006'ya bekleriz.
www.telekom2006.com 'dan takip edebilirsiniz"


23:35'te şu mesaj geldi:

hemen ne zaman yazdınız ona şuan kafam basmadı desem ne dersin ancak gülersiniz? ama siz genede gülmeyin

23:37'de cevaben bir smiley gönderdim. Okurumuz 23:44'te şu mesajla cevapladı:

"kolay gelsin çalışıyormusunuz desem gecenin bir vakti millet yatağında mışıldarken yani ben bu aralar telekom sektörüyle araştırma yapıyorum ama geç kalmaktan korkuyorum e-kolay net'in ...'daki bayiliğini almak için görüşmeler yapıyorum siz ne dersiniz bu konuda"

Saat 23:50 olmuştu ve blog ile ilgilenmek durumunda olduğum için yanıtımı kısa tuttum:

"Bu konuda benim yorum yapmam uygun olmaz"

Hemen ardından bir mesaj daha:

"eğer şuan açıksanız ve msn varsa adresim: ... saygılarla"

Yanıt olarak gönderdiğim...

"Şu an kapalıyız :)"

...mesajından sonra diyaloğumuza cuma günü gelen şu e-postaya kadar ara verdik:

"mrb nasılsınız teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz ben sizden yorum değil bana yardımcı olabileceğinizi düşünmüştüm sadece neden derseniz sizin bu konuda benden daha fazla araşatırma yaptığınızı biliyorum bunuda göz önüne alarak bu konuda bir fikir alış verişi yapmak istemiştim;peki fikirleriniz ve tecrübeniz sizde kalırsa insanlar nasıl başarılı olup nasıl değişik işlere cesaret edip kendilerini atacaklar ki;sizler gibi bu işin duayenlerine biz güvenmek bir yana fikirlerinizden faydalanmayacak olduktan sonra insanlar sizin fikir ve düşüncelerinizden nasıl yararlanacak ve fayda sağlayacak.
Sadece sizden küçük ip uçları istemiştim eğer bana bu konuda yardımcı olamayacaksanız ne diyebilirim,sizin bana mesaj yazmanız bile bana gereksiz bir konum gerektiriyor derim sizden benim bir fikir almam olanaksız yani ama teşekkür ederim beni mutlu ettiniz sizin gibi bir insanla tanışma veya en azından sizden mail almak beni mutlu etti."


Hemen arkasından bir de şu mesajı aldım:

"ben sizden yapacaklarım konusunda fikir beyan etmenizi istedim o kadar eğer bir şeyler yapmak istersen e-kolay net nasıl ve hangi zorluklar bekliyor diye sormak isterim, ayrıca telekom özelleştiğinde bu özel telekomcular nasıl bir zorluk bekliyor nasıl yarışabilecek güçleri var olacak mı? hala fiyat konusunda telekomda indirime gidecek o zaman ne olacak bunlardamı yapabilecek mi? bana bu konularda yardımcı olursanız size çok farklı konularda yazılarımı gönderirim yani çok tespitlerim var işimde dolay insanlarla çok haşır neşir olduğumdan bu konularda çok yeni veya eski yazılar kazana biliriz bende kendi adıma sevinirim. saygılar"

Bunun üzerine biraz daha tatmin edici bir yanıt vermem gerektiğini fark ettim ve şöyle dedim:

"Merhaba ... Bey,
Ben sektördeki tüm firmalara eşit mesadefe durmayı ilke edinen bir iletişim teknolojileri dergisinin yayın yönetmeniyim. Firmalarla ilgili subjektif görüşlerim olsa da, bunların ticari girişiminizin başarısı için veri kabul edilmesi sağlıklı olmayabileceği gibi, iş ahlâkı açısından da doğru olmayacaktır. Size yakında yayına başlayacak olan www.hangioperator.com web sitesini takip etmenizi önerebilirim. Bu sitede çeşitli UMTH firmalarının bayileri ve kullanıcıları, firmalar hakkındaki görüşlerini paylaşıyor olacak. Böylece sözkonusu firmalarla ilgili gerçek deneyimleri öğrenme şansınız olacak.
Beni anlayışla karşılamanızı umuyorum."


Bakalım bu diyalog devam edecek mi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tele.com.tr Blog'unda yeni yayın politikamızın ilk ürünü

Türk Telekom özelleştirilmeli

İlk kişisel "denizaltım"