Kayıtlar

Ekim 23, 2005 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Mesafeyi ortadan kaldıran uygulama: Elektronik abonelik

Günün haberi, abonelik seçeneklerimize elektronik aboneliğin eklenmesi... Yurt dışında yaşayan ya da dergiyi bayilerde bulamayan, kuryenin gecikmesinden şikayetçi olan okurlarımızın bu yöndeki taleplerini Kasım sayımızdan itibaren hayata geçiriyoruz. Dergiyi her ayın birinde yüksek çözünürlüklü PDF dosyası formatında edinebileceğiniz bu seçenek, basılı dergi aboneliği ile aynı fiyata satılıyor. Kredi kartı ya da banka havalesi ile abone olabiliyorsunuz. "Derginin tüm sayfalarını zaten JPG formatında web sitenizde yayınlıyorsunuz, elektronik aboneliğin avantajı ne?" diye soranlar olabilir. PDF'in sağladığı önemli avantajlar var ve özellikle dergiyi arşivlemek istiyorsanız PDF basılı dergide bile sahip olamayacağınız özellikler sunuyor. Metin araması yapabilme kolaylığı bunlardan biri. Araştırma yapmak için uzun süre bilgisayarı kullandıktan sonra, bir kütüphaneye gidip elime bir kitap aldığımda, aradığım konunun kitapta olup olmadığını araştırmak için Word'den alıştığ

Firmalar zorda... Peki biz ne yapalım?

Uzun bir aradan sonra kaldığımız yerden devam ediyorum. Bu sürede dergiyi takip etmemiş olanlar için kapağına "10.000 kilometreden yönetilen dergi: Tele.com.tr" yazısını taşıdığımız sayıya bir göz atmalarını tavsiye ederim. Sözkonusu sayıda bir grafiker faciası yaşadık, onu da daha sonra anlatacağım. Telekom sektörünün durumu malum. Serbestleşme sonrasında faaliyete geçmeyi umarak milyonlarca dolar yatırım yapan firmalar umduklarını bulamadı. Sürekli kan kaybediyorlar. Biz de sektör dergisi olarak kamuoyu yaratmaya çalışıyoruz, sektör temsilcilerinin görüşlerine her sayımızda yer veriyoruz. Peki firmalar bu kriz durumunu yönetmek konusunda başarılı mı? Yoksa plansızlıklarını sektörün diğer bileşenlerine de mi yansıtıyorlar? Bence maalesef bu dönemi atlatmaya çalışırken başarılı bir yönetim sergileyen firma sayısı çok az. Firmaların yönetimleri sürekli değişiyor. Yöneticiler firmalarından ayrılıyor, kendi şirketlerini kuruyorlar. Olmuyor, geri dönüyorlar. Reklam, tanıtım kamp