Her telefon görüşmenizden önce Türk Telekom web sitesini inceleyin!


Bu açıklamaların satır aralarını okuyabilmek için sektör yayınlarına düşen sorumluluk büyük. Basını güçlü bir halkla ilişkiler aracı olarak kullanan Türk Telekom yöneticileri tarafından kaba tabiriyle "kandırılmamak" için her açıklama sonrasında Turk.internet.com'daki Serdar Güçlü sütununa bakmakta fayda var.
Birkaç örnek vererek önerimi somutlaştırayım:
"Türk Telekom’un 2004 yılı net kârı 2,1 Katrilyon" haberinden sonra Türk Telekom 2004 kârı ne kadar yazısını, "Telekom rekabette yara alır." haberinden sonra "Ekinalan'dan 'Gerçek rekabet yok' itirafı" ya da "Sektör temsilcileri: Bu bir itiraftır" yazısını, "Telekom’u alan 1 milyar doların da sahibi olacak" haberinden sonra "Türk Telekom'un kasasında 2,4 Katrilyon TL mi var?" yazısını, "İnternet arızası Pazar günü giderilecek" haberinden sonra "Yurtdışı kesintisi 15 güne doğru yaklaşıyor" yazısını okumadığınız taktirde işlerin yolunda gittiğini düşünebilirsiniz. Bu açıklamalar bir ara o kadar sıklaşmıştı ki, sektör temsilcilerinin görüşlerine yer verdiğimiz "Türk Telekom'un değeri basın açıklaması ile artar mı?" başlıklı bir habere yer vermiştik.
Yarınki tepkileri merakla beklediğim yeni haber, Türk Telekom'un 22 Nisan 2005 tarihli bir karar ile şehir içi %50 indirimli görüşme saatleri aralığını 1 Mayıs itibariyle 20:00-08:00'den 23:00-07:00'ye indirmesi.

Türk Telekom'un özelleştirmesine karşı olan Haber-Sen, bunu "gizli zam" olarak yorumlamış... Türk Telekom'un bu değişikliği sadece web sitesindeki "tarifeler" sayfasında duyurduğunu düşünürsek hak vermemek elde değil... Haber-Sen bu yorumu

Bunca yıllık tekel deneyiminden sonra Türk Telekom yöneticileri "vahşi rekabet" kurallarına kolay uyum sağlamış görünüyor...
Halkımıza önerimiz ise her telefon görüşmesinden hemen önce Türk Telekom'un tarife sayfasına göz atmaları olacaktır. Hatta görüşme sürerken zaman zaman bu sayfayı yenilemek, ani bir zam halinde bundan anında haberdar olup, gerekirse görüşmeyi yarıda kesmeyi sağlayabilir. Evet biraz zahmetli, ama kesinlikle kârlı...

Yorumlar
"ilk sirket blogu"
slogani gelecekte önemi önemli galiba..
bu farki görmek ayricalik bence...