Sektör dergileri masalara!

Bir sektör dergisine destek olmak için reklam vermek zorunda değilsiniz. Takdir ettiğiniz ve desteklemek istediğiniz bir dergiyse, bekleme salonunda ya da odanızdaki sehpada bulundurmak da önemli bir destek olacaktır.

Pek çok sektör temsilcisinden duyduğumuz ve bizi çok mutlu eden bir cümle; "Her gittiğimiz yerde derginizi görüyoruz!" ifadesi... Bu konuda epey uç bir örnek şu; "İstanbul Kültür Üniversitesi'nde okuyan bir arkadaşım, dergimizin okuldaki kantinde satıldığını görmüş ve bir gün sonra memleketi olan Konya'ya gitmiş. Burada bir akrabasının evinde de dergiye rastlamış. (Akrabası dergiyi bayiden almış) Dönüş yolunda Ankara'da bir iş görüşmesi için gittiği telekomünikasyon firmasında da rastlayınca, dergimizin pek çok ulusal gazeteden fazla satıldığı kanaatine varmış. (Henüz değil, umarım bir gün :) Gerçekten de dergimiz her ay binlerce masaya ulaşıyor ve ücretsiz gönderim listemiz her gün genişliyor! Bu konuda oldukça aktif olarak çalışan bir ekibimiz var. Diyelim bir iş programında, bir GSM operatörünün daha önce tanışmadığımız bir yetkilisine rastladık. Hemen adını not ediyoruz ve ertesi gün ofise geldiğimizde ilk işimiz bu ismi listemize eklemek oluyor. Tıklayın, ücretsiz abonelik için başvurun!Yabancı dergilerin yaptığı, ama Türkiye'de bir benzeri görülmeyen bir diğer uygulama ise, yine bu listeyi genişletmeyi amaçlıyor: Ücretsiz abonelik başvurusu. Ulaşmak istediğimiz kitle profili içindeki herkes, Tele.com.tr web sitesinde resimde görülen formu doldurarak anında ücretsiz abonemiz olabiliyor! Bu formu günde ortalama 10 kişi dolduruyor ve bu sayede yaklaşık bir yıl içinde çok değerli ve nitelikli bir okur kitlesine kavuştuk.

Derginin masaya konması meselesini hatırlatarak bitirmek istiyorum. Bir sektör dergisinin etkinliğini, içeriğiyle birlikte, ulaştığı okur kitlesi belirliyor. Dergimizin masanızda yer alması hem bizi, hem de dergimizi her gittikleri yerde gören ziyaretçilerinizi memnun edecek!

Yorumlar

Can Kılıç dedi ki…
Ama siz yine de dergileri masadan alip okuyun. Sadece masa desteği vermeyin sektör dergilerine...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tele.com.tr Blog'unda yeni yayın politikamızın ilk ürünü

Türk Telekom özelleştirilmeli

İlk kişisel "denizaltım"