Cep telefonları istediğim noktaya geliyor!



Bir teknoloji "bağımlısı" olarak bugüne kadar cep telefonlarına eklenen özelliklerin çoğunu heyecan verici bulmadım. Dijital kameralar telefonlara ilk eklendiğinden beri ulaşılan fotoğraf kalitesinin yetersiz olduğunu düşünüyordum. Geçtiğimiz haftaya kadar!

Ben bugüne kadar denediklerim arasında en başarılı bulduğum bir Palm Treo 600 kullanıyorum. Palm'in bilinen avuçiçi bilgisayar özelliklerinin yanında Q klavye, sık mesaj yazan biri olarak beni çok mutlu ediyor. Ama kamerasından hiç hoşnut değilim.



Sony Ericsson'un geçtiğimiz hafta düzenlediği basın toplantısında basın mensuplarına test için verilen Sony Ericsson'un K 750 modeli, "cep telefonunda kaliteli dijital kamera" sorununu çözmüş görünüyor. Bu heyecan verici cihazla ilgili görüşlerime derginin Temmuz sayısında başlayacağımız test köşesinde yer vereceğim. Şimdilik sizinle telefonun "panoramik resim çekme" özelliğini kullanarak çektiğim 180 derecelik resimleri paylaşmak istedim. Merak edenler için, Haziran sonunda piyasaya çıkacak olan cihazın Türkiye fiyatı 800 YTL civarında olacak. Resimlerin üzerine tıklayarak bire bir boyutlarına ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Eviniz güzelmiş, güle güle oturun :)
Ekim Nazım Kaya dedi ki…
Teşekkürler :)

Emlakçımızın (evet, ev sahibimiz değil, emlakçı) bizi evden çıkarması nedeniyle yeni taşındık. Bir blog'da hikayesini anlatırım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tele.com.tr Blog'unda yeni yayın politikamızın ilk ürünü

Türk Telekom özelleştirilmeli

İlk kişisel "denizaltım"