Botego

İçine girene kadar yazılım dünyasını yakından takip etmiş değildim. Ancak projemize başladıktan sonra şunu gördüm ki, bir sektör ne kadar tıkalı olursa olsun, işe yarayan bir şey ürettiğinizde, daha fikir düzeyindeyken bile ilgi çekiyor.

Botego’ya başlarken tam da böyle oldu. Yapmaya kalkıştığımız şeyi anlattığım kişilerin yüz ifadelerinden, çalışır halini görmek istedikleri anlaşılıyordu. Şimdi Botego hayal döneminden emekleme dönemine geçti ve gelişimini hızla sürdürecek.

Rekabetin fiyatları düşürdüğü kesin, ama kaliteyi arttırdığı şüpheli. Bir ürün veya hizmeti aynı kalitede sunan iki firmadan, müşteri ilişkilerini başarılı yürüteni öne geçiyor. Botego’nun bu konuda üstlendiği rol, bizim ele aldığımız şekliyle dünyada benzeri olmayan bir fonksiyona denk düşüyor. Firmalara sağladığı faydayı gözümün önüne getirmek bile beni heyecanlandırıyor: Siz uyurken, Botego müşterilerinize insansı cevaplar veriyor, onların dertlerini dinliyor, firmanıza olan yaklaşımlarını kaydediyor. Aynı anda ilgilenebileceği müşteri sayısı sınırsız, ve çağrı merkezi maliyetlerinizi kayda değer biçimde azaltıyor.

Botego’nun başarı öykülerini yakında bu satırlarda sizinle paylaşmayı umuyorum.

Bu yazıyla ilgili anahtar isimler: Süreyya Ciliv, Çağlayan Arkan, Gamze Aydın, Pınar Kapralı, Ahmet Yürekli, Erkan Akdemir, Ümit Atalay, Paul Doany, Yüce Erim, Ege Ertem, Arzu Gençoğlu, Sait Gözüm, Atilla Kıral, Mehmet Nalbantoğlu, Serhat Özeren, Nejat Toğrul, Savaş Ünsal, Suat Baysan, Mehmet Fazıl Esen, Gökhan Erkman, Faruk Eczacıbaşı, Ali Atıf Bir, Haşmet Babaoğlu, Ahter Kutadgu, Serdar Kuzuloğlu, Yurtsan Atakan, Cüneyt Türktan, Mehmet Ali Akarca, Osman Gözüm, Ali Saydam, Emrehan Halıcı, Atilla Vitai, Alphan Manas (Bu isimlerin ne anlama geldiğini merak ediyorsanız blog.tele.com.tr’ye göz atabilirsiniz)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tele.com.tr Blog'unda yeni yayın politikamızın ilk ürünü

Türk Telekom özelleştirilmeli

İlk kişisel "denizaltım"