Tele.com.tr Televizyonu yayında!

Yaz geldi, hep bir "eğlence" peşindeyim... Bazı ürünlerin gözlerimi parlattığından bahsetmiştim. Bugün yine oldu. Oddcast adlı yazılımı keşfettim ve kayıt olmaya karar vermem iki dakika sürdü. Ve artık sağ sütunda bir ekranımız var.

Podcast de neymiş, Oddcast ile adeta kendi televizyonumuzu kurduk ve artık size kendimizi sesli olarak da anlatacağız. TV yayınını sık sık güncelleyeceğim. (Güncellendiğini, üzerimdeki kıyafetin ve arka planın değişmesinden anlayacaksınız)

Ekrandaki karakterin bana benzeyip benzemediğine karar vermek için resmime tıklayın!

Yorumlar

seho dedi ki…
Dünden beri meraktan çatladım yani. Hakikaten güzel ve eğlenceli bir uygulama olmuş. Aklıma hemen Mehmet Bey'in (altı üstü tasarım) erişilebilirlik ile ilgili makaleleri geldi. Görme engelliler için oldukça yararlı bir uygulama olur. Tabii doğru bir şekilde play tuşuna yönlendirmek lazım...
Bu özellik aslında blogun sesli olarak ziyaretçiye aktarılmasını da sağlayabilir. Dediğiniz gibi okumaya üşenenler sesli olarak dinlerler. Hatta daha sonradan sesli olarak yorum yapıp işi abartabiliriz :)
Ekim Nazım Kaya dedi ki…
Teşekkürler... Play tuşunu gerektirmeyecek şekilde sayfa yüklendiğinde animasyonun kendiliğinden başlaması da mümkün ama alt sayfaları dolaşan biri bu durumda her sayfada bu sesi dinlemek zorunda kalacak ve istese de durduramayacak. Sıkıcı olur sanıyorum.
Adsız dedi ki…
Animasyon ana sayfaya değilde alt sayfalara(post) eklenebilirse sayfa yüklendiğinde otomatik olarak başlaması rahatsız edici olmayacaktır.

Örneğin derginin (Tele•com•tr) önsözleri eklenebilir.
Ekim Nazım Kaya dedi ki…
Ama o zaman da blog'a giren herkese seslenebiliyor olmayacağım.

Yine de çözüm önerileriniz için teşekkürler.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tele.com.tr Blog'unda yeni yayın politikamızın ilk ürünü

Türk Telekom özelleştirilmeli

İlk kişisel "denizaltım"